Silla inicia dissabte que ve el X Trofeu President de la Diputació 2019

L’inici de la temporada de Vela Llatina, si el temps ho permet, tindrà també el reconeixement al nostre amic Josep Chaqués, barquet d’honor de l’Associació de Silla i actual President d’Honor de la Federació.

El seu compromís amb la Cultura Valenciana i especialment amb el procés de recuperació de la Vela Llatina i el del seu reconeixement institucional ha sigut clau. Va ser el primer President de la Federació i continua sent referent en la lluita civil per la recuperació d’aquest espai natural per a la societat valenciana. Bon navegant, i amb dots pedagògics per a transmetre la importància de mantindre aquest llegat cultural dels homes i dones que van desenvolupar part de les seues vides en l’Albufera, sempre serà un estímul per a tots els que participem d’aquesta labor de recuperació d’una part de la cultura valenciana.

Gràcies Josep per haver estat i continuar estant en aquest intens procés de recuperació de les embarcacions albuferenques i de la Vela Llatina en la nostra Albufera.