Setena exhibició de Vela Llatina organitzada per la Federació Cultural Valenciana de Vela Llatina i patrocinada per Roquette.

Amb una llum especial i un vent fluix de sud-est, es va dur a terme la setena exhibició de Vela Llatina organitzada per la Federació i patrocinada per Roquette. L’Associació de Vela Llatina del Palmar va ser l’encarregada d’organitzar els actes que van comptar amb l’assistència de totes les Associacions de Vela i una àmplia representació de Roquette, i també amb la presència de l’Alcaldessa de la Pedania i el President dels Peixcaters del Palmar.

Va ser la Presidenta de l’Associació del Palmar la que va ressaltar l’important paper de les dones en la Vela no solament assumint càrrecs, sinó també formant equips per a navegar.

Per part seua, el representant de Roquette va reiterar el compromís d’aquesta empresa per la cultura valenciana i per a la conservació ambiental d’aquest espai natural.

L’exhibició de Vela va ser seguida per turistes, amics de la Vela i convidats que van gaudir de la bellesa de les veles i dels constants brodats de les embarcacions per a aconseguir la meta.

El Palmar va ser l’escenari perfecte de la festa de la Vela Llatina, festa que continua atraient a més ciutadans que volen conéixer aquesta part de la cultura valenciana.