OBJECTIUS

La Federació Cultural i esportiva de Vela Llatina de València s’ha proposat com a objectiu l’organització durant l’exercici 2022 de la I TROBADA DE VELA LLATINA DE LA COMUNITAT VALENCIANA amb la participació de les Associacions Federades i altres convidats, tant de la Comunitat Valenciana com de la resta de Comunitats on es practique i preserve aquesta modalitat de navegació.

L’objectiu principal de l’esdeveniment és donar a conèixer les diferents associacions que formen part de la Federació, així com les activitats i projectes de recuperació d’embarcacions tradicionals que actualment s’estan desenvolupant en la nostra Comunitat.

PARTICIPANTS

Els participants principals seran les Associacions que formen part de la Federació, els quals tindran un espai propi per a presentar les seues activitats i projectes.

Podran ser convidades altres Associacions, tant d’àmbit nacional com internacional, que vulguen exposar a la ciutadania les seues activitats i projectes.

LLOC I DATA

La pedania del Palmar (València) ha sigut elegida com a seu d’aquesta primera trobada de Vela Llatina a la Comunitat Valenciana, no sols per la seua tradició, sinó també per la seua projecció turística i cultural.

La Trobada tindrà lloc el dia 1 d’octubre de 2022 en l’embarcador municipal en els inmediacions de la Triadora del Tocaio. Aquest històric edifici, tradicionalment lligat al cultiu de l’arròs, ha esdevingut un centre de promoció de la vida, paisatges i cultura albuferenques.

8:30. Recepció de visites.

09.00. Esmorzar popular en el Bar Andana (El Palmar).

10.30. Obertura del recinte al públic i ciutadans.

12.30. Visita guiada a la Trilladora del Tocaio.

13.00. Presentació dels Projectes de la Federació. 14.00: Dinar dels participants.

16.00. Clausura de l’esdeveniment.

COMITE ORGANITZADOR

El comitè organitzador estarà composat per l’actual Junta de la Federació.

La Federació Cultural i Esportiva ha inclòs en el Conveni amb la DGD i en les línies de promoció subvencionades per la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, els fons necessaris per a l’organització de l’esdeveniment i la seua publicitat.

La Federació Valenciana de Vela i altres entitats publiques i privades que s’hi adherisquen participaren també en aquest projecte com a promotors de la Trobada.

En Silla a 13 de juny de 2022 La Junta