Una vegada iniciat l’any 2023, la Federació i les Associacions comencen les seues activitats anuals. La presentació del nou curs de Vela que organitzarà l’Associació Els Peixcadors de Catarroja i la presentació del cartell en la Fira de Sant Sebastià de l’Associació de Vela Llatina de Silla, han sigut els primers actes d’aquesta temporada.

La Federació presentarà el pròxim 3 de març el cartell conjunt d’exhibicions de vela Llatina en l’Albufera per a l’exercici 2023, en un acte tradicional on participen totes les associacions i amics de la vela llatina.

Amb aquests actes es posa en marxa el calendari d’exhibicions i activitats organitzades per les diferents Associacions. D’una altra banda, la Federació centrarà la seua activitat durant aquest exercici en dos eixos: la participació activa de la ciutadania en les exhibicions de vela i la participació activa en la Fira de la Mar de Calafell, esdeveniment internacional en torn a la Vela Llatina.

Finalment, la Junta vol expressar el seu condol per la pèrdua d’un amic i company: Antonio Hervás ens ha deixat, però la seua petjada, el seu llegat i la seua passió per l’Albufera i per la Vela Llatina seguiran navegant amb nosaltres.