“Deixa arrere el que no et condueix cap avant.”

El passat 1 de febrer es va celebrar a Calp la festa de la vela “UN MAR DE CAMPIONS”, organitzada per la Federació de vela de la Comunitat Valenciana. La festa va ressaltar la passió per la vela a la nostra Comunitat, reconeixent l’esforç de molts navegants, amb moments plens d’agraïment individual i col·lectiu i de records del passat.

La vela llatina en l’Albufera també va tindre el seu moment, reconeixent la tasca de les associacions en la transmissió i conservació d’aquesta peculiar manera de navegar, que també ho va ser en un passat no tan llunyà a les nostres costes.

La implicació de la FVCV en aquest procés de recuperació és essencial. Volem mantindre aquest compromís, sense perdre la tradició cultural que necessariament ha de guiar-ho.

Gràcies per aquest moment que, de bon segur, ha servit perquè el món de la mar conega que en l’Albufera es continua navegant a vela llatina, perquè també som vela.

Finalment, informar que el pròxim 19 de febrer a les 19.00 hores, la Federació Cultural i Esportiva de Vela Llatina presenta a l’Ajuntament de Silla el cartell de les exhibicions 2020, així com una xicoteta publicació que inicia un projecte ambiciós de catalogació de les embarcacions albuferenques valencianes que encara naveguen al nostre llac.

Ens veiem tots a Silla.