L’activitat de les Associacions la Federació s’intensifica amb la proximitat de l’estiu, no sols per les exhibicions programades, si no també per altres actes com la finalització de l’Escola de vela de Catarroja , la Festa de la Mar a Calafell, en la qual hem participat activament.

Som allò en què creiem, conscients que la nostra vela ja és un referent en la nostra Comunitat, ja que l’assistència de ciutadans i visitants s’ha vist acrescuda de manera important en aquest any.

La temporada ens marca el calendari, però quan algun de nosaltres se’ns va tenim el deure de preservar el seu esperit generós. L’Associació de vela de Catalunya va retre el seu merescut homenatge a un dels nostres i el seu record serà part del nostre futur.

La Federació va participar en la Festa de la Mar a Calafell, on compartim somnis i projectes de futur per a la vela llatina en la nostra Comunitat.

Hem d’agrair a totes les Associacions el seu compromís, participació i treball desinteressat en la divulgació de la nostra cultura i el nostre esport. Aquesta és la nostra missió principal, la de continuar somiant junts en un projecte comú que uneix tradició i preservació del llegat heretat.

Gràcies a totes i a tots per continuar hissant les nostres veles llatines al vent.