Després d’un difícil any de pandèmia la vela llatina torna amb la il·lusió renovada i amb la seua activitat de promoció mitjançant les tradicionals exhibicions que es duen a terme en l’Albufera.

El dissabte dia 08/05/2021 va ser l’Associació cultural de Silla la que hissà veles amb dèsset embarcacions de les associacions de Silla, Catarroja i el Palmar. La calma inicial del vent va donar pas a un vent suau de garbinet que va fer gaudir de la navegació a tots/as els que participem d’aquest esdeveniment tan nostre.

A més comptem amb l’estimada presència de persones compromeses amb la cultura, el medi ambient i la vela en aquest entorn natural tan emblemàtic per als valencians. L’experiència de Begoña en els aspectes pedagògics i l’enfocament transversal que la Federació pretén donar a l’escola de vela van ser temes que es van abordar aprofitant els moments de calma que el matí ens va oferir.

La Junta de la Federació es reunirà pròximament per a analitzar la nova situació i establir un calendari per a la volta a la nova normalitat, prescindint mentre dure la crisi sanitària que estem semblant d’aqueixos moments màgics de trobades en les seus de les associacions per a compartir les experiències i gaudir de l’amistat que ens uneix.

Gràcies als participants per estar-ne i salut per a tots/as.