“La tempesta ens fa més forts i mai dura per sempre”

La situació d’excepcionalitat que estem vivint degut a la pandèmia sanitària de la COVID-19 requereix responsabilitat i confiança. Aquesta setmana estarem autoritzats per atendre la seguretat i manteniment de les nostres embarcacions amarrades als ports. En principi, dins del municipi en què residim, si bé esta limitació legal en l’àrea metropolitana de València no té massa sentit donat l’escassa distància entre les seues poblacions limítrofes.

La responsabilitat i l’estricte compliment del protocol individual per a garantir nostra salut pròpia i la de la resta ha de ser el rumb en aquests difícils temps. És, doncs, el moment de recolzar a aquells que no poden accedir als ports per comprovar l’estat de les seues embarcacions com acte d’amistat i companyerisme del que som.

La temporada d’exhibicions es suspèn temporalment i s’adaptarà a altres dates segons l’evolució de la situació sanitària. Així ho esperem, però també sabem que serà difícil compartir espais i moment com fins ara ho fèiem.

Les Associacions van acordant la suspensió de les exhibicions de maig i de juny que formaven part del nostre calendari de vela llatina a l’Albufera per al 2020. Expectants i amb tota la capacitat d’adaptar-se a estes circumstàncies i a un futur pròxim incert, abordem esta temporada. La navegació exigeix maniobres inesperades i som vela.

La Federació vol transmetre un missatge d’ànim i optimisme amb la seguretat de que tornarem a arribar a port segur, tot i que siga més tard, que tornarem a hissar les nostres veles llatines al vent i al sol de la Mediterrània

“La esperança és un somni despert”

Antonio López Muñoz

El President